torstai 2. huhtikuuta 2015

Sula lumi, sula!

Pitäis jo tässä kohtaa älytä pysyä pois niiltä kaupan siemenhyllyiltä! Saattaa olla että sieltä on tarttunut jotain mukaan. Sain muunmuassa päähäni että tarvitsenhan minä ehdottomasti amppelitomaatteja, vaikka maaliskuun loppu on jo vähän myöhäinen kai kylvää tomaatteja. Ja melonin siemeniäkin tarttui mukaan ja jotain kesäkukkiakin.
Jouduin jo lisäämään neljännen hyllyn taimikasvattamooni, ja pulassa kyllä olen kuukauden päästä että minne kaikki laitan.
Vielä on tilaa.
 Kovasti koitan keksiä mistä nipistäisin pari sataa jotta kasvihuonetta pääsisi rakentamaan.
Kävin lapioimassa lumetkin pois sokkelin ympäriltä, tosin vielä kuului että enempi pitäisi ottaa. Nuo ikkunatkin pitäisi johonkin mahduttaa.

Vähän tässä pelkään että parin kuukauden päästä minulla on jo puutarhaähky, niin paljon olen suunnitellut kaikkea tekemistä. Vaan nyt en malttaisi nahoissani pysyä kun niin paljon haluttaisi ulos päästä tositoimiin, vielä vaan joutuu tuota lumen sulamista hetken odottamaan.

8 kommenttia:

  1. "Onneksi" minä laitoin vasta muutama päivä sitten tomaatit kasvamaan. Silti taidan olla, taas, pulassa niiden kanssa ennen kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullahan ei ole kun neljää lajiketta tomaatteja ja ihan mahottomasti kaikkea muuta!

      Poista
  2. Tämä teksti kuulosti niin tutulta, että pakko oli tulla kommentoimaan. Älä huoli, et ole ainut joka istuttaa siemeniä maanisella vimmalla hieman viime tipassa ja toivoo parasta. :) Kyllä se kevät ja kesä sieltä kohta koittavat.. ainakin toivottavasti. :) Hauskaa pääsiäistä!

    VastaaPoista
  3. Jokainen meistä on pulassa, viimeistään siinä vaiheessa kun kasvit pitäisi saada maahan!

    Mä kylvin eilen purjoa, liian myöhään, mutta voihan ne syödä vähän pienempinäkin! :)

    VastaaPoista
  4. Sinullapa kiva blogi - liityn lukijaksi :)

    VastaaPoista
  5. Hei blogissani on haaste sinulle :)

    Keväistä alkanutta viikkoa,lumety on sulaneet aikas hyvin,vielä tosin joissain paikoin on,mut eiköhän se siitä sulane pois :)

    VastaaPoista
  6. Ja minä haastoin sinut myös Tanskun samalla haasteella 8)

    VastaaPoista